  • Data: 2005-12-14 09:18:44
    Temat: Re: nazwa firmy
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bolek napisał(a):

    > <ciach kodeks>
    > To co cytowałem to był fragment kodeksu, ktory znalazlem w internecie. Moja
    > wina, powinienem sprawdzic w innych zrodlach.

    > Moją intencją nie jest lamanie prawa, tylko sprawdzenie czy mogę zrobic tak
    > i tak.
    > Rozumiem,ze w nazwie firmy musi być imie i nazwisko. Ale czy przy
    > wystawieniu faktury dla klienta i w fakturze zakupowej musi być umieszczone
    > w nazwie imie i nazwisko?
    > W urzedzie miejskim Pani powiedziala, że zarejestrowac mogę firmę jako:
> [...]

    Myśle, ze prościej będzie jesli przetłumaczymy conieco na polski..

    firma - nazwa, pod która PODMIOT prowadzi działalnośc gospodarcza.

    "nazwa firmy" to poprzetłumaczeniu byłoby "nazwa nazwy, pod ...."

    Wg KC firmą osoby fizycznej jest jej nazwisko..
    wiec jakby nie patrzyć oznazceniecm Ciebie jako
    podmiotu prowadzącego DG nie moze byc PHU "bez imieia i nazwiska".

    Miła Pani w US powiedziała dobrze..
    Masz poprawnie zarejestrować w rejestrze to i w US będzie dobrze..

    A takna marginesie..

    Jeśli wstydzisz się z jakichś powodów swego nazwiska, to go zmień,
    bo ze swojej firmy powinieneś być DUMNY...

    Pozdrawiam

    Bogusław