  • Data: 2022-12-07 00:32:32
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-12-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dziwne byłoby gdyby nie, skoro za pozytywny test dostawałeś pozbawienie
    > praw człowieka (na początku na czas nieokreślony wraz z rodziną).

    Wtedy nie było jeszcze przystepnych ART, ale jakby były, to nikt by sie
    równiez przy takich objawach nie testował.

    > No tylko że nieszczepieni też generalnie nie umierali. Po prostu dla 409
    > latka kowid to była taka grypa. Czasem któryś umierał, ale na grypę też
    > czasem umierali.

    Jo, ale tu o potencjalnych zarkażeniach, które fundują tacy omalze
    objawowcy.

    > Początek bym im wybaczył (w sensie restrykcji, nie tego że je
    > wprowadzono pozaprawnie). Ale rozmiawiamy o tym co się działo rok temu
    > jak wiadomo już było, że to nie ebola domyślano się już że omikron to w
    > zasadzie katar, szczepienia po trzech miesiącach mają skuteczność
    > homeopatyczną a dalej traktowano niezaszczepionych gorzej niż murzynów w
    > stanach niewolniczych i dyskutowano jak ich prawnie dyskryminować.
    > Wszystko pod płaszczykiem nauki a jak ktoś mówił, że to nie do końca tak
    > jest to był szurem i płaskoziemcom.

    Myśle, ze nie było wiadomo, że to nie ebola. Nawet obecnie nie wiadomo
    czy coś bardziej zjadliwego nie wymutuje. Nikt nie chcia ryzykować. Co
    by było, gdyby ten rok temu wszystko poluzowano a to to by zmutowało w
    coś gorszego?

    --
    Marcin