  • Data: 2022-12-05 12:06:40
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2022 o 11:16, Liwiusz pisze:
> [...]
    zepionka-na-covid-19,nop-y-po-szczepionkach-mrna-na-
    covid-19--ogromne-badanie-z-usa-i-jasny-wniosek,arty
    kul,07487426.html

    > LOL, będziemy się przerzucać linkami?
    > https://content.govdelivery.com/accounts/FLDOH/bulle
    tins/3312697

    LOL

    https://fakenews.pl/zdrowie/joseph-ladapo-naczelny-l
    ekarz-stanu-floryda-powoluje-sie-na-niewiarygodna-an
    alize-dotyczaca-szczepionki-mrna/

    "Brak procesu recenzenckiego, liczne błędy wskazane przez ekspertów i
    ekspertki oraz anonimowość autorów sprawiają, że wyniki należy uznać za
    niewiarygodne i nie powinny one służyć za podstawę do wydawania
    rekomendacji."

    "Joseph Ladapo nie jest specjalistą chorób zakaźnych, (...)

    Ladapo jest też członkiem prawicowej, antyszczepionkowej organizacji
    America's Frontline Doctors. Organizacja ta propagowała m.in.
    niesprawdzone terapie i dezinformowała w kwestii szczepień. Jej
    założyciel, Simone Gold, został aresztowany na 2 miesiące w trakcie
    ataku na Kapitol 6 stycznia 2021 roku."

    "Podsumowanie
    Dokument udostępniony przez Josepha Ladapo nie jest publikacją naukową,
    zawiera liczne błędy metodyczne, a sami autorzy, pozostający anonimowi,
    podkreślają, że nie wskazuje on przyczyn zgonu, które w rzeczywistości
    mogą nie być związane z sercem. Dodatkowo mała liczebność grupy
    badawczej nie pozwala na wyciągnięcie tak stanowczych wniosków. Z uwagi
    na wymienione błędy i ograniczenia, wnioski płynące z tej analizy nie
    mogą być uznane za wiarygodne."

    "Najlepszym podsumowaniem całej sytuacji jest komentarz wspomnianej
    wcześniej Dr Deepti Gurdasani:

    Chcę powiedzieć bardzo wyraźnie - uważam, że niepożądane odczyny
    poszczepienne występują, i uważam, że należy je zrozumieć, zbadać i
    leczyć. Ale ten artykuł nie jest o NOPach - to tylko pseudonauka.
    Korzyści ze szczepionek na poziomie populacji znacznie przewyższają
    ryzyko. Nie chodzi o to, aby umniejszać cierpienie osób, które doznały
    NOPa. Zasługują one, aby być wysłuchanymi, zbadanymi i leczonymi. Ale
    posty takie jak ten nie oddają im sprawiedliwości - sprawiają, że
    jeszcze trudniej im uzyskać wsparcie czy opiekę, a także znaleźć osoby,
    które im uwierzą."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr