  • Data: 2005-02-06 17:59:40
    Temat: Re: nauczycielski urlop a inna praca
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> popełnił 06 lut
    2005 na pl.soc.prawo utwór news:cu5aoo$mkn$1@news.onet.pl:

    > "7. W okresie przebywania na urlopie dla poratowania zdrowia
    > nauczyciel nie może nawiązać stosunku pracy lub podjąć innej
    > działalności zarobkowej. "

    Czy zlecanie transakcji giełdowych też jest "działalnością zarobkową"?
    A najem nieruchomości?

    > Jeżeli w KN pisze, że nie wolno,

    Kto/co pisze? Twoi nauczyciele z pewnością byli _zbyt_ dobrze opłacani ;)
    Z ciekawości zapytam:
    czy określono w KN co w przypadku gdy jakiś belfer zakazu nie usłucha?

    > Prosze bardzo: Pokaż mi drugą grupę pracowniczą w Polsce,
    > która ma tak dobre zarobki, przy tak niskim wymiarze czasu pracy,

    8-9 godzin dziennie to niski wymiar?
    Tyle (mniej więcej) _pracują_ znani mi nauczyciele.
    Oczywiście w tym czasie mają o wiele mniej _zajęć_ lekcyjnych.
    Są przecież i tacy (też mi znani), którzy i w _czasie_ prowadzonych
    zajęć _nie_ pracują.

    > Pokaż mi jaką odpowiedzialność ponosi nauczyciel za złe
    > nauczanie i pokaż inną grupę tak bezkarną.

    Hmmm, policja? Policjanci za złą prewencję nie ponoszą konsekwencji.
    Jeszcze żaden z szczecińskiej drogówki nie został ukarany za wypadki
    spowodowane przez przemyskich kierowców.

    > Ja sam osobiście nigdy nie byłem.
    Błogosławieni Ci...
    ... i przeklęta rzesz tych co są, chociaż nigdy nie powinni
    być nauczycielami.

    > Ano jakby się dało, to jestem za :-)
    i ustawowy zakaz zrzeszania się przedsiębiorców, wtedy masz mój głos,
    Ba! dwa głosy jak mowa będzie o zakazie zrzeszania się ogólnie
    obowiązującym ;)

    --
    pozdro
    poreba