  • Data: 2005-02-07 21:40:10
    Temat: Re: nauczycielski urlop a inna praca
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cu86qf$7qh$1@news.onet.pl>, PawełJ wrote:
    > W tym temacie po prostu nie mam nic do powiedzenia, dlatego to wyciąłem

    To może bądź łaskaw nie rzucać paragrafami, których nie rozumiesz i
    nie atakować autora wątku, który nie sprecyzował przecież o jaką
    działalność gospodarczą chodzi, skoro "nie masz nic do powiedzenia".

    > Nawet nie zrozumiałem. Wyjaśnij.
    > (...)Poza tym nie rozumiem tej zabawy słowami i odmienianiem

    Chodzi o zbyt wysoko opłacanych twoich nauczycieli polonistów.
    Ciesz się, jesteś żywym dowodem na poparcie własnej tezy:>

    Renata