  • Data: 2005-02-07 17:00:10
    Temat: Re: nauczycielski urlop a inna praca
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale zgrabnie to wyciąłeś...
    W tym temacie po prostu nie mam nic do powiedzenia, dlatego to wyciąłem

    > Nawet nie zrozumiałeś przytyku...
    Nawet nie zrozumiałem. Wyjaśnij.
    > To ja bardziej wprost: "wziąść" - kolejny przykład na to, że twoi
    > nauczyciele byli zbyt dobrze opłacani. A biernik od "ta" to "tę", choć
    > pod wpływem tych, których nauczyciele byli zbyt dobrze opłacani rygory
    > w tym względzie osłabły.
    Nie inaczej, niż reszta nauczycieli. Poza tym nie rozumiem tej zabawy
    słowami i odmienianiem
    > Proszę się wstrzymać od uwag, że się czepiam błędów i że to wbrew
    > netykiecie i użyte z braku argumentów. Wręcz przeciwnie, to _są_
    > argumenty na to, że nauczyciele PawłaJ byli zbyt dobrze opłacani.
    Jesteś nauczycielem? Podaj mi swoje płace a porównam czy różnią się od tych
    "moich" nauczycieli.

    PawełJ