  • Data: 2008-10-09 18:57:26
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiepsko ze zrozumieniem - ja piszę o emeryturze.
    A skąd się bierze owa emerytura? Czy czasem nie jest to podstawa "zarabiana
    przez lata"? Czy wg ciebie nie ma znaczenia że ktoś zarobi 1100 brutto a
    inny 2400 - czy to się nie przekłada na późniejszą emeryturę ?

    > Na tym właściwie można by skończyć dyskusję, bo czego można się dowiedzieć
    > od nieumiejącego czytać ze zrozumieniem?
    na tym właściwie można by skończyć dyskusję, bo czego można dowiedzieć się o
    emeryturach od kogoś kto nie ma pojęcia skąd bierze sie kwota emerytury.
    > Ale popisze sobie, aby ktoś nie znający realiów nie popełnił błędu biorąc
    > serio nawypisywanych przez ciebie idiotyzmów.
    I nawzajem. Może ktoś wreszcie zauważy jaka to biedna grupa społeczna ci
    nauczyciele.

    > Nie doliczamy. Nie każdy jest wychowawcą, nie każdy jest opiekunem, stażu.
    > Pensja nauczyciela to:
    > - wynagrodzenie zasadnicze
    > - wysługa lat (zależne od czasu zatrudnienia)
    > - "trzynastka"
    > - świadczenie urlopowe (nie zawsze).
    > Koniec. Reszta to tylko opcje.
    Które ma pewnie większość nauczycieli mianowanych - ale ok takich statystyk
    nie znam więc nie będę się upierał.
    Za to dlaczego świadczenie urlopowe nie zawsze?
    > Dla wszystkich?
    Nie - wiejski dla wszystkich nauczycieli którzy uczą w gminach do 5 tys
    mieszkańców, mieszkaniowy też tam

    > Ignorancja to bardzo łaskawe określenie dla twierdzących takie rzeczy.
    Nie chciałem dosadniej ująć wysiłku nauczyciela pracującego nieco ponad 3
    godziny dziennie.

    > No i co z tego?
    No i to że w innej klasie to wiele sie nie opracuje a kase dostanie

    > Skąd takie bzdurne kwoty? Z brudnego palucha wyssane?
    Bzdurne? a wg ciebie ile n-le dostają za nadgodziny? wystarczy mu 16 godzin
    na miesiąc i ma 400 brutto
    No i zapomniałem o średniej urlopowej z tych nadgodzin

    > To już "argument" na poziomie kompletnego id..., no dobra powstrzymam się,
    > i tak wiadomo o co chodzi.
    Może ty wiesz - ja bym poprosił o dokończenie.

    > Co komu do tego, ze ktoś ma dodatkowe miejsce pracy?
    A to że skoro jest tak przemęczony tymi 18 godzinami w jednej szkole to nie
    idzie szukać pracy w drugiej. No chyba że nie jest zbyt przemęczony co się
    często jednak zdarza i idzie do pracy w drugiej szkole

    > Tu nie warto komentować.
    Dlaczego? Czyżby dlatego że szanowne ciało pedagogiczne jest ponad tymi
    którzy muszą pracować 40 godz?
    czy nie wyobrażają sobie że ludzie za tyle godzin pracy dostają taką pensję?

    > Czemu nie milczysz, celowo się dekonspirujesz?
    Bo nie potrafię milczeć kiedy czytam że nauczycielom jest źle.

    --
    PawełJ