  • Data: 2002-12-10 22:01:11
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    tez pare razy mialem problem ze psujacym sie sprzetem komputerowym, jest to
    tylko elektronika i ma prawo sie zepsuc. a wiec pretensji do sprzedawcy
    niemam, dodam ze raz zepsul mi sie dysk IBM 13 Gb, a dostalem 40 Gb:)).
    innym razem siadla mi płyta głowna sprzedawca cos kecil i krecil skonczylo
    sie na tym ze dostalem zwrot pieniedzy jaki ja zaplacilem 11 miesiecy temu,
    ty kupiles Asusa i Asus ci sie nalezy, jezeli nie daja ci asusa to maja
    obowiazek zwrucic ci pieniadze.
    gdziesz czytalem o prawach gwarancji i rekojmic w rozporzadzeniu ministra z
    dnia 22 czerwca 2002r.
    ja sugeruje ci zapoznac sie z literatura, kodeksem, isc do kolesia
    powiedziec mu co i jak, postraszyc sadem i pih'em powinno pomóc a jak nie to
    do pih'u maja bodajze 30 dni na załatwienie sprawy,
    powiem tak WALCZ O SWOJE I SIE NIEDAJ!!!
    pozdrawiam Nowak Ł.