  • Data: 2007-05-22 08:24:19
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "miranka" <a...@m...pl> Odpowiedz na
    news:f2su29$45c$1@inews.gazeta.pl:

    > Przeciwnie. Ja ciągle piszę, to, co jest w cytacie powyżej. Tłumaczenia
    > wykonane samodzielnie przez autorów STRONY (ze słuchu, czy z
    > czegokolwiek innego) NIC mnie nie obchodzą.

    Wiec nie zabieraj głosu.

    > Bo tłumaczeń
    >
    > TAK, tylko część tych tłumaczeń znalazła się tam bez zgody tych tłumaczy
    > !!!!! Co z tego, że je podpisano, skoro ten podpisany nic o tym nie
    > wiedział i zgody na to umieszczenie nie udzielał?

    Nie wiem czy takie napisy były na napisy.org . Jeżeli nawet tak to był to
    znikomy %. Bo tam napisy pojawiały się czesto nawet kilka miesięcy przed
    oficjalnym wydaniem w polsce. I co oczywiste nie mogły być zerżnięte. A tym
    bardziej zamieszczone tam bez zgody tłumacza.

    > Skrajny przykład, które może do Was przemówi: Co robi znany fotografik,

    Daj sobie siana.

    > PS. Powinniśmy przerwać ten wątek. Rozmowa toczy się równolegle na dwa
    > odrębne tematy i zdaje się, że osobom, które mają nikłe pojęcie o
    > tłumaczeniach, już wszystko się dokładnie pokiełbasiło.
    > A więc z mojej strony EOT:)

    Szczególnie że zmiana tematu jaką gdzieś tam zrobiłaś nie wnosi nic do
    głównego tematu wątku. A tym były autorskie tłumaczenia amatorskich tłumaczy.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski