  • Data: 2007-05-21 23:04:26
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote in message
    news:op.tso66mi7rgp2nr@sempron...

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

    Tylko, że ja nikogo nie przyrównuję. Piszę wyłącznie o sytuacji, kiedy ktoś
    w internecie zamieszcza dzieła twórców, którzy tych dzieł tam zamieszczać
    nie chcą. Zamieszcza wbrew ich woli i bez ich zgody.
    Powtarzam to z uporem maniaka od pierwszego postu, a Wy cały czas
    twierdzicie, że "mogą sobie zamieszczać, skoro sobie przetłumaczyli".
    Więc powiem jeszcze raz: JA sobie nie życzę, żeby ktoś MÓJ tekst publikował
    na SWOJEJ stronie internetowej BEZ mojej zgody. Kropka.
    Anka