  • Data: 2007-05-18 22:56:23
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: TWerek <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    miranka wrote:

    > Jeśli to jeszcze jest za mało klarowne, to wyobraź sobie, że ktoś podchodzi
    > do Twojego straganu, bierze Twoje truskawki i je ludziom rozdaje.

    Hmm.. jakieś to mało klarowne. "Bierze" te jego truskawki, znaczy
    _pozbawia_ właściciela możliwości dysponowania nimi? Czy w omawianym
    przypadku owi twórcy/dystrybutorzy "pirackich" napisów _pozbawiali_
    osoby posiadające prawa autorskie majątkowe do utworu (filmu) możliwości
    korzystania z przysługujących im praw - może coś przeoczyłem?

    > Cieszysz
    > się?

    Jak już jesteśmy przy niedorzecznych analogiach. A co - ma się gość
    smucić że mu ktoś "ogonki" od jego truskawek KOPIUJE? ;-)

    Pozdr.

    --
    "People say that if you play Microsoft CD's backwards, you hear satanic
    things, but that's nothing, because if you play them forwards, it