    From: jedrus <a...@n...btx.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "naloty" policji na akademiki
    Date: Sat, 21 Jun 2008 13:17:03 +0200
    <s...@g...mierzwiak.com> <g2tfve$ds2$1@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <2...@j...fajny.i.w.ogole.super>
    <g344k5$7b6$1@news.onet.pl> <g354q6$jdk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g3ihcn$i7l$1@news.onet.pl>

    Wwieslaw pisze:

    > I pytanie zasadnicze: jak w tym wypadku wyglada wspolmiernosc kary do
    > winy? Co by na to powiedzial sad pracy? Nie znam praktyki, ale tak sobie
    > wroze, ze dalby pracodawcy po lapach.

    Mysle ze to zalezy od skladu orzekajacego. Na Twoj post odpowiedzialem
    tak jak mysle niczego "nie rozwodniajac". Znajac sady, to postapia mniej
    wiecej tak jak w Twoim :re: na moj post, czyli poleca "na calosc"
    zaczynajac od praw czlowieka by na ochronie drzewek i motylkow skonczyc;)
    To jednak tylko teoria, bo osobiscie nie wierze zeby sad zajal sie
    sprawa zwolnienia z powodu zlamania zakladowego regulaminu.
    Roznimy sie wiec w sadaniczych sprawach. Ja sugeruje przestrzegania tego
    co w regulaminie wlacznie ze "staniem na glowie", Ty "poszukujesz" (tak
    to odbieram) usprawiedliwienia na lamanie tegoz regulaminu.
    Mysle (moge sie mylic), ze moja sugestia wyglada rozsadniej bo nie
    generuje bezsensownych konfliktow wiec nie zmuszaj mnie prosze do
    filozoficznego wywodu ad. starych madrosci ludowych typu "czego Jas za
    mlodu...." lub "od rzemyczka do koniczka", bo w zyciu codziennym mamy
    tego...(ups mam) w nadmiarze:-)
    A gdzie tu admin..? No coz, admin tez ma swoje obowiazki i min. na
    pilnowaniu maszyn one polegaja wiec tez wyleci na pysk, jak nie bedzie
    tego wykonywac.

    pzdr

    --
    jedrus

    Euro 2008 - terminarz, wyniki, tabele-
    http://mokotow.btx.pl/content/view/94/82/
    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl