    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "naloty" na akademiki
    Date: Sun, 21 Jun 2009 01:43:35 +0200

    SzalonyKapelusznik pisze:
    > A musza?

    Wg prawa tak, ale wiadomo, że to państwo na wskroś policyjne, więc
    policja robi co tylko zechce.

    > Od kiedy to w polsce stosuje sie zasade ze materialy
    > pozyskane w nielegalny sposob sa z automatu odrzucane jako dowod?

    W Polsce to w ogóle nie potrzeba mieć dowodów.
    Sędziowie przecież wydają wyroki na podstawie "logiki i doświadczenia
    życiowego".

    > Swoja droga pytanie teoretyczne. Mam dysk poza obudowa przychodzi
    > policja i sobie go wypinam. Dalej beda chcieli zabrac komputer?

    Zależy.
    Jak mają zapotrzebowanie na komputer albo mają prikaz, że mają Ci
    dogodzić to zabiorą.
    Jak przyjdzie tępak co "się nie zna" to też zabierze.
    Jak to laptop to na 100% zabiorą.

    W pozostałych przypadkach masz szansę, że zadowolą się dyskiem.

    Ale pamiętaj, że uczciwy człowiek nie ma się czego w Polsce bać...
    Buacha cha cha cha cha !!!! :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com