  • Data: 2009-06-21 10:59:19
    Temat: Re: "naloty" na akademiki
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Polsce to w ogóle nie potrzeba mieć dowodów.
    > Sędziowie przecież wydają wyroki na podstawie "logiki i doświadczenia
    > życiowego".

    > Zależy.
    > Jak mają zapotrzebowanie na komputer albo mają prikaz, że mają Ci dogodzić
    > to zabiorą.
    > Jak przyjdzie tępak co "się nie zna" to też zabierze.
    > Jak to laptop to na 100% zabiorą.
    >
    > W pozostałych przypadkach masz szansę, że zadowolą się dyskiem.

    mam znajomego co przezyl tez taki nalot kilka lat temu. jego laptop byl
    czysty ale zabrali go przy okazji /ale zasilacz o dziwo zostal/ - o dziwo
    dostal go spowrotem po chyba 3-4 latach... bez pamięci, z uszkodzoną obudową
    /chyba nie wiedzieli jak dysk wyjac/ i ogolnie zlom
    od tamtej pory wygospodarowal sobie w mieszkaniu miejsce na szafe 42u 60x60
    zrobil solidny betonowy kloc na dole /cos jak przeciwwaga do pralki/ kupil
    za kilka groszy na allegro wielkie 2 serwery na petium 100 chyba, w kazdym
    razie jak wlaczy zasilanie to swieci, do tego kilka ramek z hdd uszkodzonymi
    ktore na stale przylepil /z 50 dyskow/, sprzet przynitowal i jeszcze jakis
    plaskownik na szyny zalozyl i to sobie stoi w kaciku przykryte jakas tapeta.
    ma laptopa ale ma tez na niego sprytna skrytke a jakby kiedys ktos o kompa
    to prosze sobie zabrac - tu jest.
    i ogolnie - nie bawi sie w udostepnianie itp - po prostu od tamtej pory nie
    lubi jakos policji