  • Data: 2009-08-20 17:28:48
    Temat: Re: naleznosc za rozmowy sluzbowe
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MiK^ napisal:
    > No i wlasnie. W momecie rezygnacji z pracy musialem rozliczyc sie z
    > wszelkiego sprzetu jak rowniez z ksiegowa (zaliczki na poczet
    > delegacji itp). Mam kserokopie takiej obiegowki.

    I ta obiegowka to w twojej sytuacji kluczowy argument
    wobec firmy: zadeklarowala, ze jestes rozliczony.
    Obecnie prawdopodobnie szukaja frajera w sytuacji
    ciecia kosztow. Majac obiegowke w garsci, bedac
    juz dla nich osoba prywatna a nie pracownikiem,
    a w dodatku bez jakiejkolwiek umowy, ktora bylaby
    podstawa wystawienia tej faktury mozesz radce
    prawnego w szczegolnosci, a firme w ogolnosci
    wyslac na drzewo. Najprawdopodobniej uznali,
    ze jak pismo podpisze radca prawny to wystraszysz
    sie i bez weryfikowania zasadnosci wyslesz im kase.

    > wystawiona przez firme w ktorej bylem zatrudniony gdzie 'produktem'
    > jest ROZMOWY TELEFONICZNE i widniejaca kwota 500zl.

    IMHO nie maja podstawy prawnej, zwlaszcza ze jak wspominasz,
    obciazali cie na biezaco. Zajmij twarde stanowisko.
    Uwazam, ze firma chce cie wykiwac.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek