  • Data: 2011-07-24 23:00:05
    Temat: Re: nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-24 22:04, Johnson pisze:

    > Przecież nakaz jest słuszny (w sensie zgodny z prawem)
    > To sukces obecnego ministra sprawiedliwości czyli sąd
    > elektryczny w Lublinie. Firma wnosi - firma dostaje nakaz (no
    > powiedzmy w 99%)

    Ale jakim ty kurwa biedakiem jesteś, że kwestionujesz prawdo do
    wniesienia sprzeciwu ??? Dłużnik nie jest winien to wnosi
    sprzeciw. Czy to podnosi zarzut przedawnienia, czy cokolwiek ...
    EPU odciąża normalne sądy !!! Jest sprawa wątpliwa - trafia
    przed normalny sąd.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!