eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonagranie w sporze bez wiedzy drugiej strony jako dowod w sporze › Re: nagranie w sporze bez wiedzy drugiej strony jako dowod w sporze
  • Data: 2012-05-23 21:21:50
    Temat: Re: nagranie w sporze bez wiedzy drugiej strony jako dowod w sporze
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2012 14:15, air force one pisze:
    > Czy w sporze cywilnym mozna uzyc jako dowodu nagranie (np. dyktafonem)
    > rozmowy telefonicznej z druga osoba, bez wczesniejszego poinformowania
    > jej o tym, ze rozmowa jest nagrywana?
    >
    > Jakie ewentualnie inne konsekwencje moze miec takie nagranie?
    bez jaj. Idziesz do sądu i mówisz: jan kowalski mnie obraził publicznie
    nazywając "ty xxxxxx" Jan Kowalski na to - takie zdarzenie nie miało
    miejsca, nie przyznaję się. Ty: mam dowód w postaci nagrania. Na to sąd:
    Wsadź se pan ten dowód w d...? Gdyż Kowalski powinien być poinformowany
    że będzie nagrywany przed obrażeniem Pana?

    Jeśli owo nagranie sam wykonałeś to jest ono LEGALNE. PRawo złamiesz
    dopiero wówczas, gdy w jakiś sposób zaczniesz na takim nagraniu
    zarabiać, albo rozpowszechniać bez zgody nagrywanych.

    Natomiast czy sąd będzie takie nagranie chciał zobaczyć? jeśli ono wnosi
    coś do sprawy - raczej tak.

    ToMasz