  • Data: 2007-06-01 21:07:48
    Temat: Re: nagana w liceum - czy mieli prawo?
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:c22d6$46601f9c$3eb33056$4101@news.chello.pl...

    > Sorry, nie wszyscy maja zwyczaj picia z jednego kubka, porownujac to np. z
    > uzywaniem jednej strzykawki. Szczegolnie tzw. kulturalna mlodziez,
    > wychowana w zasadach savoir vivre'u - ktora niestety trafila do szkoly, w
    > ktorej dyrektor zachowuje sie w porownaniu do nich w sposob chamski -
    > literalnie rzecz ujmujac.

    Tzw. kulturalna młodzież, wychowana w zasadach savoir vivre'u, jeżeli
    została oddana pod opiekę, to przed opuszczeniem miejsca, w którym powinna
    się znaleźć, prosi opiekę o zgodę, pyta o możliwość wyjścia, a nie ucieka
    jak, nie przymierzając - cham i prostak.

    Nota bene, jeżeli ktoś jest cukrzykiem, to wierz mi - dba o to, by
    substancje pozwalające ochronic mu zdrowie lub życie mieć stale przy sobie.

    A jeżeli z jakiegoś powodu tego nie zrobił, to jako kulturalny osobnik,
    zamiast narażać innych (czytaj - wychowawcę) na kłopoty i nieprzyjemności
    naraziłby siebie, pijąc tę wodę niewiadomego pochodzenia...

    Reasumując - albo pociskasz nam kit, próbując uzasadnić próbę bezprawnego
    nocnego wypadu chłopców albo mamy okazję poczytać o jedynych w swoim rodzaju
    pierdołach, którzy przed napiciem się wody muszą znać jej dokładny skład
    chemiczny, źródło pochodzenia i wyniki badań osoby nadzorującej
    butelkowanie.

    Monika

    P.s. w harcerstwie uczono mnie, jak kubek zrobić z kartki z zeszytu. Jeżeli
    chcesz, mogę tą umiejętnością podzielić się z Twoim nieskazitelnym bratem -
    pozwoli mu to uniknąć w przyszłości podobnych incydentów.