  • Data: 2007-06-01 23:24:44
    Temat: Re: nagana w liceum - czy mieli prawo?
    Od: "zenek" <d...@d...dd> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> napisał w wiadomości
    news:f3prb2$82i$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale wydaje mi się, że nie o to chodzi Andrzejowi. To, że był to
    > szczeniacki wybryk, to nikt nie ma wątpliwości, natomiast dziwne wydaje
    > się późniejsza reakcja szkoły. Po pierwsze mocno spóźniona, bo po 2
    > tygodniach od zajścia, po drugie trochę histeryczna, po trzecie trochę
    > przesadzona. Ma mocne cechy zemsty nauczycielki, na zasadzie, to ja wam
    > teraz pokażę i nie jest żadnym IMHO środkiem wychowawczym.

    Nie znamy dryugiej strony medalu. Na razie wiemy tylko od roszczeniowo
    nastawionego młodego człowieka , że święci cali koledzy dla ratowania życia
    wyszli po wodę ( czy wódę) , jak małe dzieci dali się złapać i płaczą teraz
    po kątach bo dostali po łapach. Nie wiadomo jak było naprawdę , co
    powiedzieli młodzi ludzie nauczycielce - ale można się domyśleć. Jeśli są
    już tacy święci to powinni bezpośrednio po wycieczce kupić kwiaty
    nauczycielce i przeprosić ją za kłopot.
    Kara będzie przykładem dla innych gówniarzy wyjeżdżających na wycieczki.

    Pozdro
    zenek

    PS. Często na moich szkolnych wycieczkach koło godz. 22 brakowało alkoholu
    i wtedy przemykaliśmy się do sklepu - nigdy nas nie złapano :P