  • Data: 2007-06-01 23:56:50
    Temat: Re: nagana w liceum - czy mieli prawo?
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to wyobraz sobie, ze wlasnie tych paru kulturalnych młodziencow, rodem z
    > Wersalu idac grzecznie na stacje benzynowa po wode mineralna, (koniecznie
    > niegazowana) natrafia na tubylczy element niekoniecznie przyjaznie
    > nastawiony dla naszych fircykow i dochodzi do niekoniecznie grzecznej
    > wymiany mysli w wyniku ktorej fircyki trafiaja do szpitala lub nawet na
    > cmentarz. Czy w owej sytuacji nie zamiescilbys tu alarmujacego posta o tym
    > jak pozwac szkole/nauczycieli za brak dozoru nad powierzona im przyszloscia
    > narodu?:))

    Rozumiem. Porownaj to z nastepujacymi faktami:

    1) Stacja odlegla o 100 metrow, droga wzdluz ogrodzenia hotelu, w
    okolicy zero klubow, spokojny teren, wszystko portier widzi z portierni.
    2) Zadnego przejscia przez ulice w drodze na stacje.
    3) Nauczycielka mogla pomoc i pojsc z nimi, ale latwiej zabronic.

    Juz nie mam sily dalej tlumaczyc... Proceduralnie rzeczywiscie byli nie
    w porzadku, ale zagrozenie ich podczas tego spaceru na stacje bylo
    zerowe. Itd itp... wszystko juz napisalem co najmniej 2 razy....

    Pozdrawiam,

    Andrzej