  • Data: 2004-08-19 14:52:56
    Temat: Re: naciągacze i prawo jazdy odebrane niezgodnie z prawem
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maximus" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cg2187$m3q$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wiem tylko tyle że dokładnie nie wie co zeznali ci faceci jemu jest
    stawiany
    > zarzut ucieczki z miejsca kolizji i chyba jazda po pijanemu ale jak mu
    > udowodnia jazdę pod wpływem alkoholu to ja nie wiem ?

    Są zeznania dwóch świadków złożone pod groźbą trzech lat więzienia za
    sładanie fałszywych zeznań.
    Zeznali oni, iż czuli woń alkoholu a sprawca zataczał się i bełkotał. Nie
    wystarczy?
    Prawko straci na co najmniej 6 mesięcy (wspomnisz moje słowa a nie słowa
    pocieszyciela i marzyciela "eusso").
    Na chwilę oderwij się od tego przypadku i pomyśl co byłoby gdyby wyraźnie
    spity kierowca (woń, chwianie się i bełkotanie) potrącił Twoją żonę lecz
    przed przybyciem policji nawiał (skutecznie). Byłbyś za uznaniem go
    trzeźwym? Tylko dlatego, że nie zosyał zbadany?
    Już dotarło? I dlatego zostaniesz (oczywiście Twój kolega) prawka na
    minimum 6 miesięcy.

    Pzdr
    Leszek