  • Data: 2004-08-24 20:13:43
    Temat: Re: naciągacze i prawo jazdy odebrane niezgodnie z prawem
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:cgg0u9$ph4$6@inews.gazeta.pl...

    >Zaś wjechanie, to narusza bezpieczeństwo bez wątpienia.

    Aby naruszyć bezpieczeństwo potrzeba osoby której bezpieczeństwo zostało
    naruszone. Za uszkodzenia samochodu na parkingu policja w zdecydowanej
    większości jednostek kieruje wnioski z art.97 a nie 86 K.W. Podzwoń i
    popytaj kolegów z drogówki zanim odpowiesz.

    > Po za tym bądź uprzejmy zauważyć, ze zgodnie z zeznaniami dwóch świadków
    > ten, który był uprzejmy odjechać był pijany. Nie mnie, nie Tobie i nie
    temu
    > policjantowi rozstrzygać, czy to prawda. Od tego jest sąd, by ocenić
    > wiarygodność świadka.

    O tym to ja wiem i już o tym w tym wątku pisałem.
    Nie zgadzam się tylko z Twoim mylnym twierdzeniem, że za odjechanie z
    miejsca kolizji ( nie wypadku z rannymi) zabiera się prawko.

    > Nie wiem i wcale nie jestem taki pewien. Tym bardziej, że z reguły można
    > gościowi przypisać 93§1 kw.

    Przypominam, iż w wątku mówimy o tzw.kolizji czyli wypadku bez rannych. Nie
    kręć;)

    > Z miejsca kolizji się po prostu w swoim dobrze pojętym interesie nie
    odjeżdża.

    Jeśli jest się po paru głębszych to w swoim dobrze pojętym interesie
    odjeżdża się:))

    Pzdr
    Leszek