  • Data: 2021-09-14 12:40:32
    Temat: Re: na granicy 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Sep 2021 12:25:16 +0200, Kviat wrote:

    > A dlaczego nie?

    Mozna ... probowac :-)

    > Bo?

    bo jest obecny model

    > Innych się da:
    > https://www.comarch.pl/erp/blog/kasy-fiskalne-online
    -od-kiedy-obowiazek-i-dla-kogo/

    I potem trzeba inspektorow zwalniac, bo suwerena na zarowke naciagnely
    :-)

    > A jakie masz wątpliwości?

    A po ch*? Ludzie daja ile chca, i kogo to obchodzi?

    > Dokładnie tak samo ja w innych organizacjach pozarządowych.
    > Jakoś dziwnym trafem tymi dla kościoła rząd nie chce się pochwalić, a ty
    > (jak zwykle...) jeszcze masz jakieś wątpliwości, czy należy kościół
    > kontrolować.

    Chyba latwiej sprawdzic ksiegową w rzadzie, niz rozliczyc wszystkich
    ksiezy ...

    > Wojsko bez kapelanów.

    No, tu bylbym ostrozny. Sa od wiekow, czasem dobra robote robia.

    > Czas zacząć traktować wojsko poważnie.

    > Pozostałe urzędy, przedszkoła i szkoły zresztą również.

    A to owszem - po co im kapelani?

    J.