  • Data: 2024-06-17 17:16:13
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 16 Jun 2024 11:45:11 +0200, Shrek wrote:

    > Dobra - obejrzałem zdjęcia - to dach techniczny. Na 100% nieprzeznaczony

    te zdjęcia, czy inne?
    https://tvn24.pl/najnowsze/pjykwj-ig7962787/Zrzut+ek
    ranu+2024-06-14+o+12.17.06.png

    W jakim sensie "techniczny" ?

    > do łażenia po nim przez osoby postronne.

    no ba, barierki na krawędzi nie ma, spaść można.

    ale poza tym ... to hotel sejmowy, czy inny budynek?

    Bo skoro ponizej są jakies pokoje, to się zastanawiam czemu te wyżej
    takie cofnięte.

    Nizej pokoje większe? więcej pokoi, niektóre bez okien?
    Korytarze większe? Jakies inne pomieszczenia?

    Fakt, ze np bywają dachy, gdzie na stropie grubo styropianu do
    izolacji cieplnej, na tym papa, i chodzic po tym raczej nie nalezy.

    J.