  • Data: 2024-06-17 18:35:54
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jun 2024 18:27:06 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    ranu+2024-06-14+o+12.17.06.png

    > Ten na drugim planie.

    Ale w jakim sensie "techniczny" ?

    > Hotel.

    Ale mnie interesuje, co jest poniżej, ze nagle zrobiło się węziej.

    Posłowie nie powinni być równouprawnieni? No może zarząd klubu
    powinien miec jakies większe pokoje, żeby naradę zrobić, ale tu jakby
    duzo większych pokoi i duzo mniejszych :-)

    J.