  • Data: 2024-06-16 11:39:34
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czemu by miały być?

    Zeby (p)osły na dach nie wyłaziły;)

    > Na tym dachu tu na zdjęciu po prostu połać nie
    > jest przygotowana do spacerowania i może przeciekać. Tam, gdzie poseł
    > chodził były barierki. Jak były barierki, to zakładam, ze i połać
    > przygotowano.

    A tu wolno? Barierki są:P

    > Ale czemu nadano temu rangę sensacji?

    Z pis co tydzień była nowa afera, a tera sezon ogórkowy, to biorą co
    jest:P I bardzo dobrze - tego nam sobie życzę żeby z baku laku aferą
    było że poseł po nocy szwęda się po dachu sejmu (o ile to rzeczywiście
    sejm był, bo prawdę mówiąc afera taka, że nawet zdjęć nie widziałem:P)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!