  • Data: 2024-06-16 12:38:18
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >>>> Aż żal nie wyjść.
    >>>> https://tvn24.pl/najnowsze/pjykwj-ig7962787/Zrzut+ek
    ranu+2024-06-14+o+12.17.06.png
    >>> No faktycznie - nie ma krat w oknach;)
    >>
    >> Ale czemu by miały być?
    >
    > Zeby (p)osły na dach nie wyłaziły;)

    Nie raz spotkałem się z nieotwieralnymi oknami w hotelach. To zdaje się
    był hotel? Nie trzeba krat, wystarczy zablokować okna. Jak nie ma
    wymuszonej wentylacji w pokojach, to niech te okna mają jakieś lufciki.
    Takie otwierane okno prowadzące na dach to dla wielu zupełnie normalnych
    ludzi jak zaproszenie :) Na prawdę trzeba MZ złej woli, żeby kogoś
    winić, że sobie tam wlazł.

    --
    Marcin