  • Data: 2024-06-16 11:34:43
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2024 o 09:40, Shrek pisze:

    > Ok - wyleź u siebie w pracy i daj znać czy pracodawca nie miał nic
    > przeciwko.

    U różnych pracodawców, u których robiłem wychodziłem na dachy, czasem
    służbowo(montaż/poprawienie jakichś kabli czy anten) lub
    prywatnie(gwiazdy, zaćmienie księżyca, ogólnie widoki)
    Prywatnie i służbowo zwiedziłem kilkadziesiąt dachów, co ciekawe na
    żadnym nie było kamer.
    Po ki chooj kamery na dachu Sejmu? Już ktoś wcześniej "latał" po tym
    dachu czy spodziewają się jakiegoś desantu?

    > Protest antyizraelski (albo jak kto woli propalestyński). Rektor
    > zaprosił policję ci wynieśli protestujących. Mam mocno mieszane uczucia.

    Nie wiem co tam się odjebało na tym uniwersytecie, o ile jednak stanie w
    bramach i przejściach nie jest karalne, to utrudnianie tego przejścia
    komuś innemu już tak.