    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Date: Sat, 15 Jun 2024 10:05:50 +0200

    > I sądzisz, że to jedyny taki przypadek choćby tamtej nocy w Warszawie?
    > :) Dlaczeg nie napisano o innych? :) A tak, peppered journalists :)

    Nie sądzę - ale po prostu jest różnica między posłem a na przykład mną.
    Jak ja się najebie to o tym w gazeach nie piszą. A jak poseł pęk pękł w
    korytarzu sejmowego hotelu to już inna sprawa. Tak jak tu - co innego
    jak mietek na graż wlezie, a co innego jak poseł na dach... NIe ma się
    co oburzać że poseł budzi większe zainteresowania. Choć tak przy okazji
    jakby mietek wlazł na dach sejmu to nie wiem czy nie byłaby większa
    awantura.

    > Widzę, że i Ty martwisz się o matkę posła :) Tzn. ojca.

    Niespecjalnie. Piszę tylko że inny rodzaj sensacji jest że 8 latek wlazł
    na dach budowowanego wieżowca w latach 80 a co innego poseł na dach
    chroninego sejmu w czasie gdy mamy wojnę hybrydową z rosją.

    > Mnie po prostu śmieszy kuriozalność tej sytucji, bo obiektywnie nie
    > stało się nic co nie dzieje się tysiącami każdej nocy w całej Polsce i
    > na świecie.

    Problem polega na tym, że dał się złapać (a w zasadzie że jest idiotą
    jak myślał że nikt sejmu nie pilnuje). A co dalej - każdy sobie p0ogada,
    jakąś karę dostanie i po temacie. Swoją drogą ciekawe czy "pite było"?

    > Nie wiem, ale sądząc po rozmiarze afery to i całopalenia bym nie
    > wykluczał.

    E tam od razu afera... Po weekendzie nikt nie będzie pamiętał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!