    From: " " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na czerwonym świetle
    Date: Sun, 8 Feb 2009 21:23:41 +0000 (UTC)

    > Rzuć łaskawym okiem na moja odpowiedź na podobne wątpliwości w tym samym
    > wątku, tylko gałęzi obok.

    Ale rozumiem,że to lekarz stwierdza czy poszkodowany doznał uszczerbku na
    zdrowiu. Drzwi od strony kierowcy od środka nie były wygięte, więc jak sądzę
    nie doszło do urazu. Jeśli poszkodowana będzie symulować to chyba stosunkowo
    łatwo to stwierdzić. A czy gdyby ewentualnie miała zasinienia i stąd te bóle,
    może od skrzyni biegów albo pasa to wtedy jest mowa o moim wykroczeniu czy o
    przestępstwie? Z nadzieją M.