    From: "umpacha" <u...@n...polbox.kom>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: muzyka w barze (prawo autorskie)
    Date: Wed, 14 Aug 2002 13:40:07 +0200

    > moze wejsc kazdy a za sluchanie
    >
    > Pytanie czy w tym wypadku nie łączy się to z osiąganiem korzyści
    > majątkowych: bez muzyki bar miałby mniej klienteli, a zatem mniejsze
    obroty
    > i mniejsze dochody.

    tak to wygodnie tlumacza STOARTY i inne
    a ja twierdze ze jest to nie do udowodnienia ten domniemany zysk
    mozna wykazac tylko straty:

    - zakup plyt,
    - sprzetu,
    - zurzycie pradu,
    - oplata za kablowke
    - abonament RTV

    klientom nie podoba sie muzyka,
    za glosno,
    nie ten wykonawca,
    znowu to samo leci etc...

    jak wykazac udowodnic barmanowi ze ma wiekszy dochód?

    POZDRAWIAM