  • Data: 2007-08-20 15:06:47
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 12:32
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fabstc$5me$3@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Czyli wyrzucisz ucznia podstawówki za brak mundurka ze szkoły?

    No to jest temat na inną dyskusję... Od dawna mówię, że powinny powstać
    tzw. ,,kozy'' i zawieszanie w prawach ucznia. Bo obecnie niestety całość
    funkcjonuje dobrowolnie. Uczeń może robić co chce, a szkoła i rodzice nie
    mają prawa nic zrobić. Fakt, że na szczęście jeszcze się przymyka oczy na
    nielegalne metody stosowane przez rodziców sprawia iż większość uczniów
    jako tako funkcjonuje. Ale jak masz dziecko z domu patologicznego to
    koniec...

    Mamy takiego w szkole. Okradł już kilku nauczycieli (w tym mnie). Okradł już
    masę kolegów... Wszyscy wiedzą że kradnie. Ba! Wszyscy wiedzą, że to matka
    go wysyła po towar. Na większość przypadków nie ma dowodów, a na te gdzie
    są dowody, to policja i tak go wypuszcza bo to szczeniak i nie ma na niego
    żadego prawa.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/