  • Data: 2007-06-14 11:05:31
    Temat: Re: mp3 i filmy?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.06.2007 Jasko Bartnik <a...@s...nadole> napisał/a:
    > Skoro nawet leci z art. 278 KK, to oznacza, ze wejscie w posiadanie samo w
    > sobie jest uzyskaniem w celu osiagniecia korzysci majatkowej. I,
    > wlasciwie, koniec wywodu. Ale - faktycznie - przy programach zawsze jada z
    > 278 KK

    Ja wiem czy koniec? Art. 278 dotyczy wyłącznie programów komputerowych. To
    wszystko jest na tyle niespójne, że nie jestem przekonany czy można ot tak
    sobie przyjąć podobną wykładnię art. 115. Może pies pogrzebany w wysokości
    potencjalnej straty? W każdym razie bardzo dziwny, w tym faktycznie
    praktyczny dualizm zachowań.

    --
    Marcin