  • Data: 2007-06-14 11:12:33
    Temat: Re: mp3 i filmy?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.06.2007 Pawe Marcisz <p...@g...com> napisał/a:
    > Osobi cie zgadzam si z tak interpretacj . Tyle e S d Najwy szy w
    > 1980 roku stwierdzi , e korzy ci maj tkow jest ka de przysporzenie
    > maj tku sobie lub innej osobie albo unikni cie w nim strat, z
    > wyj tkiem jedynie tych wypadków, gdy korzy przys uguje sprawcy lub
    > innej osobie zgodnie z istniej cym w chwili czynu stosunkiem prawnym
    > (VII KZP 41/78).

    Ale to się tu dzieje niejako przy okazji i nie jest to zwykle z zamiarem.
    Ludzie ściągają mp3/filmy/cokolwiek aby z tego korzystać a nie aby odnieść
    korzyść majątkową, nawet w rozumieniu ww.

    > IMHO je li ju przyjmiemy, e wi e si to z osi gni ciem korzy ci
    > maj tkowej, to mamy domniemanie zamiaru.

    W moim odczuciu to trochę jak z udowadnianiem zamiaru oszustwa.Chyba nie
    wystarczy samo domniemanie?

    > PS Mam jakie dziwne k opoty z polskimi literami, wi c gdyby ich znowu
    > nie by o, z góry przepraszam.

    Te kłopoty biorą się z błędnej deklaracji systemu
    kodowania.
    Masz: charset="us-ascii"
    Powinieneś mieć: charset="iso-8859-2"

    --