  • Data: 2009-12-20 23:46:58
    Temat: Re: monitoring osiedla
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-12-20 23:58, Użytkownik to napisał:

> [...]

    Przemyśl sobie to na spokojnie.
    Czy aby na pewno taka kamera będzie problemem dla Ciebie.
    Może jednak większym problemem będzie na jakichś kradzieji
    samochodów lub specjalistów od zabierania dzieciakom telefonów
    czy kieszonkowego lub picia wina czy innych specjałów pod blokiem.
    No chyba że sam do końca nie jesteś w porządku z przepisami.
    Wyprowadzając psa na spacer nie sprzątasz po nim i nie chcesz
    aby sąsiedzi mieli dowód na twoje zachowanie.

    > Kiedyś obudzą się z ręką w nocniku...

    Jasne SkyNet przejmie kontrolę nad wszystkim.
    A najbardziej mu się przysłużą kamery na osiedlach.
    I bardzo chętnie poznam metodologię badań które doprowadziły
    do tak ciekawego wniosku. :-)