  • Data: 2009-12-21 08:48:59
    Temat: Re: monitoring osiedla
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 21, 9:21 am, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:
    > Animka wrote:
    >
    > udosteopniany tylko organom scigania na wypadek jakiegos

    > I wedlug mnie tak wlasnie powinno byc.
    >
    > --
    > pozdr
    > Wojtek

    A tak z ciekawosci - z czego wynika wieksze zaufanie do kilkunastu
    przypadkowych zle oplacanych gosci z agencji ochrony gdzie rotacja
    kadr jest oszalamiajaca niz do wlasnych sasiadow? ;-)

    Szczerze mowiac ja u siebie na osiedlu bardziej obawiam sie uczciwosci
    ludzi z lapanki, ktorzy maja dostep do calego osiedla i wszystkich
    cennych informacji niz sasiadow.

    Nie wiem moze ja mieszkam w jakims trzecim swiecie ale z tego co widze
    moi sasiedzi to ludzie tacy sami jak ja - maja swoje sprawy, swoja
    prace i swoje zainteresowania i maja gleboko w dupie co/jak i kiedy
    robie [i z kim], tak samo ja mam w dupie czy sasiad wraca do domu z
    zona czy kochanka ;)

    Natomiast ochroniarze to sa niekoniecznie godni zaufania mezowie
    stanu ;) I maja caly dzien zeby myslec o glupotach :)