  • Data: 2006-01-01 00:01:00
    Temat: Re: molestowanie w s?dzie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli byłabym Twoją szefową, i powtarzałoby się to systematycznie, w
    > dodatku odczuwałbys, ze odmowa moze się dla Ciebie skończyć wywaleniem
    > na pysk, to owszem. Tylko weź to udowodnij.

    dyktafon, minikamera, wszystko w obecnych czsach jest do zrobienia bez
    zadnych przeszkod i trzeba uswiadamiac spoleczenstwo by tak zalatwiano
    sprawy a nie isc w kierunku idzcie zgloszcie a sad 'na wiare' pokrzywzdoej
    skarze oskrazonego. (Bielana na przyklad, tak w ogolole to wrocilo do 1
    instalcji bo rzekomo pokrzywdzina zmeiniala 3 razy zeznania, dla mnie
    smiechu warte ze wrocilo a nei zostali uniewinieni, przeciez to kpiny z
    prawa i godnosci ludzkiej)

    P.