  • Data: 2005-12-31 16:47:15
    Temat: Re: molestowanie w sądzie
    Od: "Magda299" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:dp3u00$38f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > czy sedzia piastuje jakieś stanowisko w danym sadzie/wydziale ???

    Ja tam nie pracuję, moja branża jest tak odległa, że widziałam go tylko
    kilka razy, w tym tylko raz z tak bliska, żebym mogła rozpoznać twarz.
    Nawet nie wiem jakie są wydziały sądu, a co dopiero mówić o stanowiskach.
    Zresztą - nawet jeśli bym wiedziała, to nie mówiłabym o tym na usenecie w
    obawie przed możliwą identyfikacją człowieka.
    Wiem o nim sporo z opowiadań różnych ludzi, wiem z kim studiował, skąd
    pochodzi, czym się interesuje, jak spędza wolny czas, jakim samochodem
    jeździ i na co choruje i jakich znajomych ma w policji. Myślę, że nie to
    niego pierwsza ofiara i może mi się uda zgromadzić więcej informacji na ten
    temat.

    Dziękuję za wszystkie rady, nawet johnsonowi :-) i myślę, że na tym etapie
    mogę zakończyć dyskusję.
    Pozdrawiam wszystkich życząc Szczęśliwego AD 2006
    Madelaine