  • Data: 2004-10-03 10:55:59
    Temat: Re: molestowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Czeczko wrote:

    > Nie znam zbyt dokładnie przepisów, ale mógłbym mieć spore problemy,
    > gdybym np. w pracy namawiał do czegoś moje koleżanki (niekoniecznie
    > je do czegoś zmuszał).

    Rany... Współczuję kumplowi. Jest w swojej firmie szefem i regularnie
    'molestuje' sekretarkę. A teraz twierdzisz, że to absolutnie nielegalne,
    niezależnie od okoliczności... (m.in. takiego detalu, że ona sama chętna
    a poza tym... to jego żona ;) )

    > W ogóle nie wiemy, jakie relacje łączyły tamtą 16-letnią dziewczynę
    > z 30-letnim facetem. Może udzielał jej lekcji gry na skrzypcach?
    > A gdy rodzice nie widzieli, to składał jej różnego rodzaju propozycje.

    No i co z tego? Nie ma przepisów zakazujących prywatnym nauczycielom
    'mrugnięcia oczkiem' do ucznia. Oczywiście 'pracodawca' zawsze może się
    wkuryzć i zwolnić delikwenta, ale nadal nie daje to żadnych podstaw do
    sprawy karnej.

    > A może ten facet jest księdzem i organizował spotkania grupy oazowej,
    > do której należała ta dziewczyna?

    Wtedy to też jest sprawa dla jego zwierzchnika. Ale nie prokuratora - bo
    żadnych świeckich przepisów taki ksiądz nie narusza.

    [ciach]

    > Nawet jeśli - to o jej urazach psychicznych może powiedzieć zdecydowanie
    > więcej, niz ci, którzy w ogóle nie znają tej sytuacji.

    ROTFL

    Urazy psychiczne...

    "Teraz ona chce czułości i długich zbliżeń! I jeszcze - fuuuuuuj
    -oralki! Kompletnie jej odbiło!"

    [ciach]

    > Być może się mylisz. Tego nie wiesz.
    > A to, że d+ nie chce wszystkich brudów wywlekać na grupę dyskusyjną, nie
    > upoważnia Was do obrzucania go błotem.

    Póki co to on obrzuca błotem, oskarża i... robi za tajemcznicą d*.*ę w
    lufciku, bo unika konkretnego opisu sytuacji.