    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moj problem :/
    Date: Thu, 14 Feb 2008 00:09:12 +0100

    zbyszek pisze:

    > To kto podejmuje decyzję w firmie i w jakim zakresie (udziela urlopów)
    > zależy od zakresu
    > delegowania w niej uprawnień,
    > W firmie można ustalić kto musi wnioski urlopowe zaopiniować - to nie ma nic
    > wspólnego z samym
    > udzieleniem urlopu.

    No ja zakładam że pytającemu jego przełożony urlopu udzielił, a nie
    tylko zaparafował wniosek w sensie "otrzymałem" bez wydania decyzji.

    Jeżeli on swojemu przełożonemu przedstawił swój plan urlopowy i ten go
    zaakceptował (udzielił mu go), to on mu się należy.
    Ewentualnie przekroczenie kompetencji może sobie ten przełożony teraz
    wyjaśniać ze swoimi przełożonymi. Jeżeli nie był władny do podjęcia
    decyzji to nie powinien był jej podejmować.