    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 28 Sep 2012 21:44:51 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: mieszkanie, -wejście w posiadanie

    On Sat, 22 Sep 2012, p47 wrote:

    > Owszem,

    Obstawię wersję że nie.
    I to ze słabym ;) podparciem przebiegu procedury, w której policja
    zaczęła działać ze słowe "przywłaszczenie" (znaczy dzielnicowy poszedł
    i w dwu słowach wyjaśnił czym grozi natychmiastowe nieoodanie przedmiotu
    sporu).

    > raczej ~wówczas byłbyś skazany za kradzież,

    Dobrowolnie wydanego przedmiotu?
    Nie żartuj.

    > a przynajmniej za wyłudzenie, jeśli, tak jak w opisywanym casusie,
    > istniałaby pisemna umowa
    > ustalająca, że tę drabinę możesz wziąć w użytkowanie DOPIERO

    Nie mam przekonania.
    Za to uwierzę w wesję z zarzutem przywłaszczenia, o ile przedmiot
    sporu nie został wydany mimo że uprawniony przedstawił dowód,
    że wzywał do oddania.
    Ale tu chyba nie ma sensu ciągnąć, bo ruchomości przestają
    przystawać do nieruchomości (nieruchomości nie ma jak przywłaszczyć).

    pzdr, Gotfryd