    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie w TBS a komornik za długi TBS
    Date: Thu, 20 May 2004 09:56:30 +0000 (UTC)

    bd wrote:

    > jesli jest tak jak mowi KRF, to z racji, ze jestes Magdo dluznikiem
    > dluznika stalas sie dluznikiem wobec jego wierzyciela czyli banku i
    > teraz zamiast placic czynsz bedziesz placic komornikowi. i nie
    > stresuj sie bo to nie oznacza niczego zlego. nie rodzi negatywnych
    > skutkow prawnych. tbs nie bedzie mogl miec roszczen wobec Ciebie
    > jesli zamiast im zaplacisz komornikowi.

    hmm, tak w kwestii formalnej. Czy stała się dłużnikiem wierzyciela?
    W sumie Magda dłużnikiem TBS-u nie jest... Staje się (?) nim co
    miesiąc... No gdyby przyszedł wierzyciel TBS-u, i ona byłaby dłużnikiem
    na kwotę tych 18 tysięcy, tak jak mówicie, to tenże wierzyciel mógłby
    zażądać spłaty całości długu na raz... prawda?
    Chodzi mi o kwotę tego długu, jaka ona jest w danym momencie?
    Na mój gust to raczej chodzi tu o zajęcie wpływów właściwego dłużnika -
    czyli TBS-u. To że Magda stała się dłużnikiem wierzyciela TBS-u to
    raczej jakis skrót myślowy.
    Ale może się mylę...

    --
    Pozdro