  • Date: Mon, 12 Sep 2011 20:56:52 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.

    W dniu 12.09.2011 20:25, Massai pisze:

    > Nie "moimi", tylko opartymi na zasadzie "nie czyń drugiemu co tobie
    > niemiło". Zrozumiałymi i akceptowalnymi dla każdego.

    Cóż, mi jest niemiło jak zostawiam do opróżnienia kosz zapełniony tylko
    w 1/4 i zachęcam wręcz sąsiadów do podrzucania nadmiaru.

    Czyli, zgodnie z twoją logiką, jeśli gdzieś widzę wystawiony pojemnik
    nie do końca zapełniony, to wręcz powinienem coś tam dorzucić.

    > Skoro, wracając do tematu wątku - ten co podrzuca śmieci nie chce
    > zapłacić nawet za wywóz swoich, to piany by dostał jakby musiał płacić
    > za wywóz cudzych.

    > I dlatego bezpieczniej jest zakładać - nie korzystam z cudzego, chyba
    > że mam na to wprost przyzwolenie.

    A jakie masz pozwolenie na korzystanie z dróg gminnych?

    Czy wiesz, kto jest właścicielem danego kawałka chodnika i czy masz jego
    zezwolenie?

    Skąd wiesz, czy do danego lasu możesz wejść na grzyby?

    Skąd wiesz, czy dana toaleta jest bezpłatna, skoro tego wyraźnie nie
    napisano?