  • Data: 2006-07-11 08:27:03
    Temat: Re: media markt reklamacja raz jeszcze
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > no i mam instrukcje do samsungów a tam:
    >
    > Aparat nalezy utrzymywac z dala od:
    >
    > - kurzu oraz brudu
    > -bezpośredniego światła słonecznego
    > -w żadnym wypadku nie nalezy dopuszczać do kontaktu aparatu z piaskiem
    >
    > i jeszcze kilka innych punktów

    ot co. Wywalil aparat w piach na plazy i teraz wez mu "zwroc samolot" ;)
    Zadna tajemnica, ze wrogiem kazdej delikatnej mechaniki jak np. aparat z
    "wysuwanym" obiektywem, discman etc. jest piasek, kurz, woda etc. ZADEN serwis
    ZADNEGO producenta nie uzna gwarancji/rekojmi jesli w srodku takich cudeniek
    bedzie piasek/woda albo inny syf.
    Czytac instrukcje i myslec, bo az ciarki przechodza po plecach od takich postow.

    pozdrawiam
    d.

    btw, kto kupuje "aparaty" szajsunga?! ;)