  • 1. Data: 2006-07-08 11:07:22
    Temat: Re: media markt reklamacja raz jeszcze
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    adam158 napisał(a):

    > ale reasumując jakie mam mozliwości prawne nakłonienia MM do naprawy
    > gwarancyjnej bo nie mam ochoty płacić 4 stówy za jego naprawę

    Zadnych, bo aparat zostal uszkodzony z Twojej winy.

    --
    Filip.

  • 2. Data: 2006-07-08 13:15:10
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Rozumiem, że jak Ci do samochodu nawieje piasku, bo jechałeś drogą
    > gruntową, to także będzie to uszkodzenie powstałe z Twojej winy?

    Rozumiem, ze jak samochod wpadnie Ci do jeziora to tez bedziesz domagal
    sie naprawy od gwaranta?

    > Jeśli
    > Samsung nie potrafi zrobić aparatu odpornego na jednorazowy wypad na
    > plażę, to niech się zabierze za produkcje zapałek.

    Z aparatami "od zawsze" nalezy uwazac na plazy, czesto jest to
    podreslone w instrukcji obslugi. Chyba, ze aparat jest specjalnie
    uszczelniony, jak np. Nikon F5, Pentax LX czy nawet Olympus mju-2.
    Piasek to nie tylko ziarenka piasku jak na plazy, to takze bardzo drobny
    pyl (nazywany takze 'gibel') ktory w warunkach pustynnych potrafi wejsc
    w wodoszczelny zegarek :-)

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2006-07-09 10:42:06
    Temat: media markt reklamacja raz jeszcze
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    dziękuje za szeroko rozwiniętą dyskusję ale odnoszę wrazenie ze
    niektórzy jej uczestnicy chyba troche żartują
    aby rozwiać wszelakie wątpliwości:

    -aparat nie miał żadnego pokrowca ani etui bo takowego nie było nie było
    też wzmianki aby go dokupić
    uzywałem go osobiście i normalnie ,nie rzucałem ,kopałem w piasku ect.
    poza tym ktoś w dyskusji miał rację jak w takim razie robić zdjęcia
    na pustyni czy w egipcie pod piramida ?
    ale reasumując jakie mam mozliwości prawne nakłonienia MM do naprawy
    gwarancyjnej bo nie mam ochoty płacić 4 stówy za jego naprawę

    z góry dzięki adam

  • 4. Data: 2006-07-09 12:12:23
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > -aparat nie miał żadnego pokrowca ani etui bo takowego nie było nie było
    > też wzmianki aby go dokupić

    Oddać wraz z paragonem z tytułu niezgodności z umową, nie wspominając o
    żadnej gwarancji.

  • 5. Data: 2006-07-09 12:15:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Zadnych, bo aparat zostal uszkodzony z Twojej winy.

    Rozumiem, że jak Ci do samochodu nawieje piasku, bo jechałeś drogą
    gruntową, to także będzie to uszkodzenie powstałe z Twojej winy? Jeśli

  • 6. Data: 2006-07-09 12:36:23
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    Filip Ozimek napisał(a):
    > adam158 napisał(a):
    >

    > Zadnych, bo aparat zostal uszkodzony z Twojej winy.
    > a w jaki sposób używałem go zgodnie z jego przeznaczeniem
    a ze do środka dostały się ziarna piachu to chyba wina producenta
    .konstruktora a nie moja
    mam stary aparat kompaktowy kodaka był wszędzie na plazy chyba z tysiąc
    razy i nikt go nie oszczędzał i działa do dzis
    mam tez jeszcze starszego zenita jeszcze z lat młodosci i tez do dzis
    działa a nowy samsung padł po pierwszym wyjsciu na plazę
    to chyba cos jest nie tak ?

  • 7. Data: 2006-07-09 13:43:04
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Oddać wraz z paragonem z tytułu niezgodności z umową, nie wspominając
    > o żadnej gwarancji.

    A Ty znowu swoje... te droge juz wyczerpal, gdybys nie zauwazyl.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-07-09 14:02:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > A Ty znowu swoje... te droge juz wyczerpal, gdybys nie zauwazyl.

    Oddał na naprawę gwarancyjną, jakbyś nie zauważył, a to całkiem co
    innego.

    cyt.: "oddalem na naprawe gwarancyjna do MM po 3 tygodniach od zakupu".

  • 9. Data: 2006-07-09 17:01:19
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Marcin Wasilewski wrote:

> [...]

    a co ma 'niezgodnosc' wspolnego z zepsuciem sie aparatu po jego kupnie??

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2006-07-09 17:03:42
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    adam158 wrote:
> [...]

    jakby zamiast wiania piachem, zaczal padac deszcz tez bys dalej trzymal
    aparat na wierzchu bo nie bylo napisane ze trzeba osłaniac przew warunkami
    atmosferycznymi?? zastanow sie chlopie co piszesz; jakbys byl w USA to
    procesz masz wygrany, ale na szczescie u nas jest pod tym wzgledem inaczej.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia