    From: RadoslawF <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: męcząca sąsiadka na działce co chwile wzywa policję
    Date: Fri, 08 Apr 2011 10:57:18 +0200

    Dnia 2011-04-08 08:52, Użytkownik zly napisał:

    > No to właśnie pisze o tym. Teraz ci zostawiłem. Dalej nie widzisz?

    Odpowiedniego cytatu nie widzę,zapomniałeś biedaku wkleić
    albo już całkiem ci brak argumentów a to co robisz to już
    tylko trollowanie.

    > Po raz kolejny: Autor pisze, że przeszkadza tylko dzwoniącej.
    > Nie ma żadnych podstaw by zakładać, że jest inaczej.

    Bredzisz:
    "jest sobie taka osóbka mieszkająca w złotowie, wielkopolskie
    na słowackiego 7, p. Ostrowska, na swojej klatce w bloku raczej nie lubiana

    cokolwiek stanie się jej na działce, zaraz wzywa policję i oskarża
    mojego ojca
    który jest emerytem i większość swojego czasu spędza na działce
    bywa że zaprasza znajomych na alkohol,
    dość duże to działki ale jest cicho, siedzą w altance tylko,
    gadają tylko, nikomu nie przeszkadzają
    obydwie działki mają płot dookoła, wyjścia z różnych stron

    co dalej robić z tą dość dziwną kobietą?"
    To wskaż analfabeto funkcjonalny gdzie wątkotwórca użył
    takiego określenia ?

    > Na pewno. Ty naprawdę jesteś zabawny :) Policji można powiedzieć, że jest
    > pijacka libacja i burdy. Przyjadą, a okaże się, że 5 osób pije browar do
    > kiełbaski.

    Raz i pouczą dzwoniącą, przy kolejnym wlepią jej mandat,
    skoro tego nie robią widać nie wygląda to tak jak starasz
    się przedstawić.

    > Ale cała zabawa polega na tym, że to ty sobie coś wymyśliłeś i dopowiadasz
    > straszliwą historię

    Łżesz, ty sobie wymyśliłeś że pijący na działce przeszkadzają
    tylko pani dzwoniącej na policję.

    > Nie. Ja przeczytałem post w którym autor pisze, że nikomu innemu to nie
    > przeszkadza. Gdybym miał zakładać, że kłamie, to równie dobrze mógłbym
    > podważyć istnienie sąsiadki i nawet samego alkoholu (na rzecz powiedzmy
    > koksu). Tylko po co wtedy odpisywać. Lepiej przenieść się na grupę o
    > fantastyce.

    Bredzisz, nie przeczytałeś tego, ty sobie to wymyśliłeś a teraz
    nie potrafisz wskazać tego zapisu i wkopujesz się tylko
    coraz bardziej.

    > Ty fantazjujesz, nie zarzucasz.

    To może wreszcie wskaż ten fragment gdzie to napisał wątkotwórca
    a nie ty i będziemy mieli jasność.

    > To podchodzi pod masturbację, lub schizofrenię

    Jak rozumiem pierwsze stosujesz a drugie masz.

> [...]
    > ojca"
    > "dość duże to działki ale jest cicho, siedzą w altance tylko,

    Nie dopisuj czegoś czego nie napisał wątkotwórca, to nie on
    napisał "nikomu poza tą panią".

    > Jakoś mnie to nie dziwi.

    To jak wreszcie dostrzegłeś swoich założeń to przeproś i
    możemy kończyć.

    > Alkoholu nie można pić na ulicach, placach i w parkach. W tych miejscach
    > raczej też nie wolno sadzić marchewki.

    O ile o zakazie picia alkoholu wiem to o zakazie sadzenia
    marchewek na klombach nie słyszałem. Jesteś pewny że taki
    zakaz istnieje ? :-)

    > Dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu, za dużo fantazjujesz i wymyślasz, do
    > tego nie widzisz bezpośrednich cytatów, a wymyślasz jakieś swoje teorie.
    > Szkoda czasu.

    Problem polega na tym że to ty wystartowałeś z fantazjami.
    Ja tylko dostosowałem się do takiej konwencji.