  • Data: 2009-11-16 09:19:59
    Temat: Re: manufaktura
    Od: Nitria <n...@g...com[usunto]> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie:)

    Małe sprostowanie ja jestem nią a nie nim ale to tak na marginesie
    :p

    Odnośnie zakresu produkcji to (bo też trzeba sprostować jak widzę):
    - ogóreczki konserwowe, papryczki marynowane całe nadziewane, buraczki w
    różnych sosach, selerki itp. ogólnie przetwory z dostępnych i
    pospolitych warzyw ale w takim bardzo domowym wydaniu.
    - drzemy, powidła itp ps jest jeszcze proces podobny do kandyzacji
    dający bardzo słodkie owoce/warzywa o smaku owoców kandyzowanych a
    jednocześnie bardzo soczystych i miękkich.
    - no i moje małe marzenie przetwory alkoholowe (o zawartości alk. do
    20%) a dokładniej likiery (ale wiem wiem to już alkohol więc to dopiero
    na następnym etapie)

    Odnośnie sprzedaży to ma to być mała manufaktura o małej produkcji rzędu
    1-3 tys. sztuk wyprodukowanych miesięcznie produktów.

    A może najprościej będzie powiedzieć że chodzi mi o produkcję podobna do
    tego jak górale mają oscypki (zakres produkcji itp/.)

    No to chyba wszystko,

    Pozdrawiam
    Anna