  • Data: 2011-06-27 06:49:08
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:itvqdp$3v1$1@news.onet.pl...

    > Ale w/g jakich przepisów? Jeśli możesz przytoczyć, to proszę? Czy
    > orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego z kwietnia 2009r dotyczącego pijanych
    > rowerzystów jest nadal aktualne? Wtedy TK uznał, że karanie pijanych
    > rowerzystów tak jak pijanych kierowców samochodów jest zgodne z
    > konstytucją.

    Wg "starych" przepisow jesli droga nie byla droga publiczna - mogles jezdzic
    po "spozyciu" heh
    Wg "nowych" (obowiazujacych chyba od zeszlego roku) przepisy ruchu drogowego
    obowiazuja rowniez na drogach osiedlowych na ten przyklad (o ile dobrze
    pamietam musza byc jednak oznakowane jako strefy ruchu czy jakos tak).
    Poszperaj, na pewno znajdziesz :-)