  • Data: 2011-06-28 17:45:16
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w pa=?UTF-8?B?cmt1Pz0
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    valdoozz wrote:

    > Piszesz, że mam problemy ze zrozumienie słowa pisanego... Czytam,
    > Twoje posty w uwagą wydajesz się być inteligentnym facetem (z
    > resztą nie tylko Twoje - Robert T. , Gotfryd S.) Jest tu dużo
    > "zorientowanych" ludzi. Naprawdę, nie wiem skąd bierze się ta
    > agresja.

    Jesteś przewrażliwiony. Powtórzę - to nie Wersal.

    Strasznie się bronisz gdy tylko ktoś Ci wytknie że mieszasz.
    Pamiętaj że ludzie którzy się tu udzielają, nie robią tego za
    pieniądze, tylko de facto dla rozrywki.

    Chciałoby Ci się komuś pomagać, jakby ten ktoś w jednym poście
    pisał jedno, w drugim co innego, a na zwrócenie uwagi reagował
    pouczeniami "czytaj uważnie moje posty"?

    Jak idziesz do prawnika i mu płacisz za jego czas, to możesz
    oczekiwać że wołami będzie wyciągał z Ciebie informacje i je
    uściślał.
    Ale tu - wypada podać pełną i ścisłą informację "na tacy". I nie
    wypada wytykać że w którymś tam poście opisałeś całą sprawę
    precyzyjniej. Czy też jechać "nie moja wina że ludzie nie czytają
    całego wątku".

    Na takich "poradnikowych" grupach działa to tak że startowy post jest
    bazą, punktem wyjścia, jak gdyby zestawem informacji, na których
    się wszyscy opierają. To że w którymś tam odgałęzieniu
    doprecyzowałeś sprawę i komuś to umknęło... to bardziej TWOJA
    wina, a nie tego kto usiłuje Ci doradzić. Więc na przyszłość rada
    - nie pouczaj rozmówców jak mają czytać Twoje posty.

    A co do meritum: za jazdę rowerem po trawniku, na łące itp, to
    można co najwyżej wlepić mandat za niszczenie zieleni miejskiej.
    Nawet jak jadący na 4 promile.
    W lesie dochodziłby ew. mandat jeśli obowiązywał akurat zakaz
    wstępu ze względu na zagrożenie pożarowe.
    Za alkohol można karać za jazdę po drogach publicznych.

    --
    Pozdro
    Massai