    From: valdoozz <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Date: Sun, 26 Jun 2011 00:42:58 +0200

    W dniu 2011-06-24 20:28, valdoozz pisze:
> [...]

    A więc fokus należy ustawić na drogę publiczną, przede wszystkim.

    Wiemy, że park miejski nie jest strefą zamieszkania. To teren
    rekreacyjny dla ludzi. No ale nie do końca. A co np. z zamieszkującym
    parki ptactwem? W szczególności narażone na pijanych kolarzy byłyby
    kaczki, które nie zawsze spędzają cały dzień w stawie i czasami
    wypoczywają na lądzie. Łabędzie chyba nie mogłyby wnosić żadnych skarg i
    zażaleń, bo znacznie rzadziej wychodzą na ląd? Prawda to? Zostały
    jeszcze inne żyjątka np. ślimaki, ale te mają własne domki i trudno było
    by im udowodnić w sądzie, że poruszający się rowerem naruszył ich
    bezpieczeństwo w ich strefie zamieszkania.

    art. 2 pkt. 16) Obszar obejmujący drogi publiczne lub inne drogi (np.
    drogi wewnętrzne), na którym obowiązują szczególne zasady ruchu
    drogowego, a wjazdy i wyjazdy oznaczone są odpowiednimi znakami drogowymi.

    Ach ci nasi policjanci.